Digital Signage Drukāt

Digital Signage - kas tas ir?
Kur un kā var izmantot Digital Signage?
Kādas ir Digital Signage priekšrocības?
Kāpēc izmantot Digital Signage?
Kā darbojas Digital Signage?
Kāpēc 3 PUNKTI?

Digital Signage - kas tas ir?
"Digital Signage" ir konceptuāli jauna pieeja tirgvedībai, zīmolvedībai, mediju tirgū, kas spēj pildīt visdažādākās funkcijas - informēt, norādīt, reklamēt, izklaidēt.
Koncepts balstās uz vairāku neatkarīgu informatīvo logu darbību viena ekrāna ietvaros.


Tas ir līdzīgi kā apvienot vienuviet vadāmu interaktīvo TV ziņu pārraidi, informatīvo displeju bankā, reklāmas prezentāciju izstādē, norādi lidostā ar interneta plašajām iespējām. Šādas universālas uzbūves dēļ “Digital Signage” nevar dēvēt par televīziju, interneta paveidu vai tikai par interaktīvu norādi.
Par pamatu tam kalpo viens vai vairāki TV, datora monitori (projektori) un Media atskaņotājs, ar kuru ir iespējams interaktīvā veidā atspoguļot gandrīz jebkuru informāciju bez tieša pieslēguma atsevišķam datoram.

Informācijas logi spēj vienlaicīgi parādīt vienu vai vairākus video signālus, attēlu kolekciju vai statisku attēlu, līdz divām slīdošā teksta rindām, datumu, laiku, laika prognozi un to visu visdažādākajās kombinācijās.

Līdz šim līdzīgu rezultātu varēja iegūt ar dārgas, sarežģītas video montāžās aparatūras palīdzību vai arī izmantojot speciālu, TV vajadzībām domātu, programmatūru un reālā laika videosignāla apstrādes darbstacijas (piem., Silicon Graphics).

Kur un kā var izmantot Digital Signage?

„Digital Signage” var efektīvi izmantot jebkurā sabiedriskā vai publiskā vietā:
- teātrī,
- izstādēs,
- veikalos,
- kafejnīcās,
- ātrās ēdināšanas iestādēs,
- kioskos,
- lielos un mazos birojos,
- uzgaidāmās telpās,
- stacijā, autoostā, lidostā,
- apmācību procesā skolās un kursos,
- ārstniecības iestādēs,
- aptiekās, autoservisos,
- frizētavās, sporta kompleksos
un citur.

„Digital Signage” var veikt norādnes, publisko vai lokālo ziņu avota, reklāmas paneļa, prezentācijas funkcijas gan atsevišķi, gan kopā.


Kādas ir Digital Signage priekšrocības?


Zemas izmaksas un augsta efektivitāte!!

Galvenā priekšrocība ir iespēja sniegt konkrētai mērķauditorijai adresētu operatīvi maināmu informāciju interesantā, skatienu pievelkošā formā, un šis informācijas kanāls ir viegli piemērojams ikviena pārdevēja vai reklāmdevēja vēlmēm. Piemēram, atkarībā no vēlamās mērķauditorijas ir iespējams precīzi noteikt vietas un saturu, kurās informācija tiks raidīta, kas savukārt nav iespējamas, izvietojot reklāmu kādā TV kanālā.
Būtībā tas ir pilnībā kontrolējams un nepārtraukts informācijas apraides process neatkarīgi no tā, vai ir iespējams tiešs datortīkla vai interneta pieslēgums. Tas nodrošina tiešu saskari ar mērķauditoriju vietā un laikā, kad tas ir nepieciešams bez lieliem, laikietilpīgiem ieguldījumiem, nepārmaksājot par reklāmas laiku.

Ir iespēja saistīt vēlamās auditorijas uzmanību tieši preces vai pakalpojuma sniegšanas vietā, kad pircējs ir gatavs uztvert informāciju, kas atvieglos lēmuma pieņemšanas procesu. Tādējādi nepastarpināti tiek ietekmēts vēlamā produkta noiets.

Visu šo priekšrocību rezultātā ir iespēja ( piem., sākoties “Laimīgajai stundai”) uz vietas pieņemt lēmumu atspoguļot informāciju par viena vai cita produkta vai pakalpojuma publiskošanu.

Lai nodrošinātu informācijas vizuālo un tehnisko kvalitāti, visos „Digital Signage” procesos tiek izmantoti mūsdienīgi video displeju paneļi, IT un interneta jaunākie tehnoloģiskie risinājumi.


Kāpēc izmantot Digital Signage?
Pasaulē “Digital Signage” savu universālo priekšrocību dēļ ir kļuvis populārs.
Desmit dažādiem cilvēkiem var būt desmit vienādi jautājumi, uz kuriem ir grūti atbildēt un tos uztvert, izmantojot statisku reklāmu.

Jebkurš statisks objekts ierobežo pārskatāmību un uztveramību, it īpaši šaurās telpās.

Statiska, drukāta vai kā savādāk projicēta informācija spēj piesaistīt cilvēka uzmanību tikai uz pavisam īsu laiku. „Digital Signage” ar savu interaktīvo pieeju ļauj šo laiku krietni pagarināt, nodrošinot lielāku iespējamību, ka mērķauditorija ne tikai redzēs, bet arī ievēros tai adresēto ziņu.

Jaunākie ārzemju pētījumi liecina, ka cilvēki dinamiski sniegtai informācija pievērš 5 līdz 10 reizes vairāk uzmanības nekā statiskām un drukātām informācijas zīmēm.

“Digital Signage” ļauj ekonomēt laiku, finanšu līdzekļus, kas būtu jāiegulda, lai realizētu statisku, drukātu vai apjomīgas video reklāmas risinājumu gadījumā. Kopumā “Digital Signage” sniedz tos instrumentus, kas nepieciešami veiksmīga, mūsdienīga un efektīva mārketinga izveidei: precīzi atlasīts mērķa tirgus, patērētāja uzmanība, aprēķināma un izmērāma ieguldīto līdzekļu atdeve.


Kā darbojas Digital Signage?
Viens vai vairāki monitori (projektori) tiek pieslēgti pie atsevišķa Media atskaņotāja, kas savukārt ir pieslēgts lokālajā datortīklā vai ar interneta starpniecību pieslēgts pie vienota servera vai speciāla vadības datora. Media atskaņotājam var būt iespēja pieslēgt papildu digitālā vai analogā video un audio signāla avotus, kā arī pašam atskaņot dažāda formāta video, audio vai grafiskos failus.

Tipisks “Digital Signage” informācijas kanālu tīkls ir veidots no centralizēta vadības servera un vairākiem dažādās vietās izvietotiem videopaneļiem. Šo paneļu tuvumā ir izvietota neliela informācijas uztveršanas stacija, kas uztver un noraida tālāk to informāciju, kas tiek sūtīta no centrālā servera.

Kāpēc 3 PUNKTI?

Reklāmas kompānija 3 PUNKTI, veidojot "Digital Signage" projektus, ņem vērā klienta vēlmes un iespējas, nodrošinot augstu pakalpojuma kvalitāti.

Mūsu firma piedāvā “Digital Signage” iekārtu pārdošanu, apkalpošanu, iekārtu nomu un dizaina izveidi atbilstoši Jūsu vajadzībām.