TOUCH mārketings Drukāt

Kas tas ir???

Iedomājaties - Jūs atrodaties krāsu veikalā, nav neviena brīva konsultanta un Jums vajag specifisku krāsu griestu krāsošanai. Varbūt pie produktu plaukta Jūs redzat displeju? Pieejiet... Uz displeja dažas izvēlnes - krāsa grīdām, krāsa kokam, krāsa metālam, krāsa sienām. Jūs pieskaraties atbilstošam simbolam un tad ... Ceram, domu Jūs sapratāt!

Tas arī ir klasiskais TOUCH (latv. skārienjūtīga) mārketinga risinājums.

Kopumā - TOUCH mārketings ir mūsdienīga pieeja tirgvedībai, zīmolvedībai izmantojot modernās tehnoloģijas, tādā veidā veicinot produktu un pakalpojumu noietu.

Priekšrocības:
  • interaktīvs process, kura gaitu un iznākumu nosaka patērētājs (lietotājs);
  • ātra un effektīva piekļuve nepieciešamai informācijai;
  • multimediju funkcijas (picture in picture, skrejjosla un t.t.);
  • iespēja izvēlēties informāciju no liela apjoma un dažādos formātos (video, teksts, skaņa)

Pielietošanas piemēri:
interaktīvajos stendos, tirdzniecības vietās, izstādēs, prezentācijās, muzejos, kinoteātros, tūrisma un informācijas vietās, slimnīcās, bankās, DUS, apkalpošanas centros, apdrošināšanas / sabiedrisko pakalpojumu uzņēmumos -  visur, kur vajag nodrošināt piekļuvi lielam informācijas apjomam.


3 PUNKTI veic šādu stendu projektēšanu, komplektēšanu, programmēšanu un nodošanu klientam.




Mēs piedāvājam reklāmu ar vērtību!